-->
Event manager koordynuje eventy stacjonarne, hybrydowe oraz online, przygotowuje wyceny, zarządza projektami, współpracuje z innymi pracownikami firmy, podwykonawcami, buduje relacje z klientami.
Obowiązki:
· Organizacja, budżetowanie, koordynacja i produkcja kongresów i konferencji, wydarzeń plenerowych oraz eventów firmowych.
· Opracowywanie ofert z zakresu techniki eventowej, kosztorysów, negocjowanie warunków współpracy.
· Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
· Monitorowanie efektów realizowanych zadań.
· Kontraktowanie podwykonawców i negocjowanie warunków współpracy.
Wymagania:
· Dyspozycyjność i umiejętność pracy pod presją czasu.
· Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
· Znajomość sprzętu AV.
· Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
· Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
· Wiedza z zakresu techniki eventowej.
· Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
· Wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacji.
· Pracę przy dużych projektach eventowych.
· Dużą samodzielność.
· Pracę w miłej i swobodnej atmosferze.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).