-->

Kariera

 

 

 

 

Opis stanowiska:

Event manager koordynuje eventy stacjonarne, hybrydowe oraz online, przygotowuje wyceny, zarządza projektami, współpracuje z innymi pracownikami firmy, podwykonawcami, buduje relacje z klientami.

 

Obowiązki:

· Organizacja, budżetowanie, koordynacja i produkcja kongresów i konferencji, wydarzeń plenerowych oraz eventów firmowych.

· Opracowywanie ofert z zakresu techniki eventowej, kosztorysów, negocjowanie warunków współpracy.

· Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.

· Monitorowanie efektów realizowanych zadań.

· Kontraktowanie podwykonawców i negocjowanie warunków współpracy.

 

Wymagania:

· Dyspozycyjność i umiejętność pracy pod presją czasu.

· Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

· Znajomość sprzętu AV.

· Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.

· Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

· Wiedza z zakresu techniki eventowej.

· Prawo jazdy kat. B.

 

Oferujemy:

·      Wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacji.

·      Pracę przy dużych projektach eventowych.

·      Dużą samodzielność.

·      Pracę w miłej i swobodnej atmosferze.

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

 

Organizujesz wydarzenie? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!