Na początku organizacji kongresu ważne jest rozpoznanie potrzeb i celu, jaki ma zostać osiągnięty. Odpowiadając na pytanie: „Co chcemy osiągnąć”? – sprecyzujemy cel takiego spotkania. Przy analizie kosztów i planowaniu harmonogramu spotkania, nie można zapomnieć o dopełnieniu formalności, dokumentacji i stosownych pozwoleniach. Wiedząc, że kongres jest spotkaniem cyklicznym, warto wybrać miejsce, będzie nim najczęściej sala kongresowa, spełniające wymagane przez organizatora warunki techniczne.
Obsługa kongresów CMA służy swoją pomocą już na etapie brandingu kongresu. Pomożemy opracować grafikę i wszystkie materiały kongresowe. Nasz team kreatywny opracuje całą sferę wizualną. Wspólnie podniesiemy oprawę plastyczną twojego wydarzenia do poziomu gwarantującego unikalny i zawsze niesamowity efekt końcowy.
Podzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem także w kwestii promocji twojego kongresu. Wspólnie precyzyjnie określimy grupę docelową oraz metody dotarcia do najszerszego grona jej reprezentantów. Do naszej dyspozycji są wszystkie narzędzia znane współczesnej branży eventowej od tradycyjnych zaproszeń wysyłanych pocztą, aż po stworzenie profilu informacyjnego wydarzenia w mediach społecznościowych oraz jego strony internetowej.
Od strony obsługi personalnej możesz liczyć na dostęp do naszej bazy doświadczonych konferansjerów i konferansjerek. Jeśli z kolei scenariusz twojego kongresu będzie przewidywał organizację okołokongresowych atrakcji w postaci występów renomowanych artystów lub pokazów ciekawych umiejętności ze strony gości specjalnych to nasze doskonałe relacje ze środowiskiem artystyczno-konferansjerskim są do twojej dyspozycji. Możliwości w tym zakresie są ogromne, a może nawet nieograniczone.